Kustannustehokas ja oikein mitoitettu resurssointi

Perehdytyksen ja tarvittavan jatkokoulutuksen saaneet hoitajamme, hoitavat tehokkaasti asiakaspalvelun ulkoistamisen monipuolisia palveluita, olipa kyseessä ajanvaraus lääkärin vastaanotolle, hoidon tarpeen arviointi tai käypähoito-ohjeiden antaminen.


Palvelumme on helposti arvioitavissa esim. seuraavien tavoitteiden kautta:

- Vastausaikojen tehostuminen

- Liiketoiminnan tehostuminen

- Asiakaspalvelun laadun parantuminen

- Asiakastyytyväisyyden parantuminen

Asiakaspalvelun ulkoistaminen on kustannustehokas tapa vastata muuttuviin tarpeisiin.

Ulkoistettu asiakaspalvelu tarjoaa resursseiltaan oikein mitoitettua asiakaspalvelua ja laadun tasaista ylläpitämistä. Kykenemme muokkaamaan palvelumme täysin tarpeidenne mukaan.

Kauttamme hoituvat ammattitaitoisesti ja sujuvasti niin suuret kuin pienetkin määrät yhteydenottoja.

Laadusta emme tingi koskaan, sillä tyytyväinen asiakas on avain yhteiseen onnistumiseen.

Yhteistyömalli

Räätälöity palvelukokonaisuus edellyttää yhteistyöyrityksen palvelutarpeen tarkkaa
ymmärtämistä sekä yhteisiä toiminnan tavoitteita.

Suosimme tiivistä yhteistyötä, jossa kommunikointi sujuu ja tarpeisiin sekä mahdollisiin
muutoksiin reagoidaan ripeästi. Työmme laatu on tarkkaa ja teemme työmme rautaisella ammattitaidolla.

Palveluratkaisumme on kehitetty asiakkaita kuunnellen. Kumppaninasi pidämme huolen myös siitä, että teillä on aina sovittu miehitys ja oikeanlainen osaaminen yrityksenne asiakaspalvelukanavissa.

Palvelukokonaisuus on joustavasti räätälöitävissä juuri teidän tarpeeseen. Seuraamme säännöllisesti yhdessä asiakkaidemme kanssa asetettujen tavoitteiden täyttymistä ja palvelun tehokkuutta. Laadukkaan yhteistyön takaa avoimuus, palaute ja toiminnan jatkuva kehittäminen.

Me onnistumme silloin, kun asiakkaamme onnistuu.