Ulkoistettu asiakaspalvelu

Perehdytyksen ja tarvittavan jatkokoulutuksen saaneet hoitajamme, hoitavat tehokkaasti asiakaspalvelun ulkoistamisen monipuolisia palveluita, olipa kyseessä ajanvaraus lääkärin vastaanotolle, hoidon tarpeen arviointi tai käypähoito-ohjeiden antaminen.

Palvelumme on helposti arvioitavissa esim. seuraavien tavoitteiden kautta:

- Vastausaikojen tehostuminen

- Liiketoiminnan tehostuminen

- Asiakaspalvelun laadun parantuminen

- Asiakastyytyväisyyden parantuminen



Asiakaspalvelun ulkoistaminen on kustannustehokas tapa vastata muuttuviin tarpeisiin.

Ulkoistettu asiakaspalvelu tarjoaa resursseiltaan oikein mitoitettua asiakaspalvelua ja laadun tasaista ylläpitämistä. Kykenemme muokkaamaan palvelumme täysin tarpeidenne mukaan.

Kauttamme hoituvat ammattitaitoisesti ja sujuvasti niin suuret kuin pienetkin määrät yhteydenottoja.



Osaaminen ja tavoitteellinen toiminta

Asiakaspalvelutiimillämme on erittäin vahva osaaminen kliinisestä hoitotyöstä ja asiakaspalvelusta. Palvelemme teidän asiakkaitanne ammattitaitoisesti ja sovittujen toimintamallien mukaisesti.

Tavoitteenamme on kasvattaa yrityksenne asiakastyytyväisyyttä tarjoamalla asiakkaillenne erinomaisen palvelukokemuksen, joka alkaa heti ensimmäisestä kontaktista. Vahvistamme
asiakkaidenne positiivista asiakaskokemusta huomioimalla jokaista heistä yksilöllisten tarpeiden pohjalta.